KLÍČ K HVĚZDNÉMU
RECRUITMENTU
Začíname 20.10.2022
Chceš získat ověřený návod,
jak si vytvořit funkční nábor pro jakoukoliv pozici?
⚡️ Nevíš, kde neustále brát dostatek kvalifikovaných kandidátů?
⚡️ Cítíš se tím vším zahlcený/á a přemýšlíš, kde je hledat, aby to nebyla jen ztráta času?
⚡️ Nebo už máš vytvořený proces náboru, no trávíš obrovské množství hodin vyhledáváním kandidátů a snahou představit hiring manažerům ty nejlepší?
⚡️ Máš pocit, že hiring manažeři chtějí supermana, který neexistuje?
⚡️ Jsem si jistá, že do své práce vkládáš hodně usilí, času a energie, i přesto, že výsledek ve formě akceptovaných nabídek nepřichází tak rychle, jak by sis přál/a.
Jak to udělat, aby se tvé úsilí opravdu stalo zdrojem úspěchu?
Tady končí tvé přešlapování na místě.
Svůj úspěch i sebevědomí úspěšného recruitera můžeš posunout rychleji, než si myslíš.
Tato doba náboru sice moc nepřeje, na druhou stranu nabízí skvělé možnosti všem, kteří se otevřou změnám.
Otázka tedy nezní, jestli je to možné nebo není.
Otázkou je, jestli do toho půjdeš taky.
Každý chce mapu krok za krokem, jak na úspěšný nábor.
A ty jsi tu teď správně.
Protože ti takovou mapu mohu dát.
Pokud i ty:
- Potřebuješ najít schopné lidi rychle a jednoduše.
- Máš dobře rozjetý nábor, ale nějaké kroky ti nefungují. Cítíš, jakoby něco v té skládačce chybělo, no nedaří se ti to najít.
- Chceš se posunout dál a nechceš všechen svůj pracovní čas věnovat vyhledávání kandidátů.
- Pracuješ v náboru a neustále hledáš nové cesty a způsoby jak na efektivní nábor.
- Chceš mít akceptované nabídky od kandidátů, kteří zapadnou do tvé společnosti a budou ve své nové práci spokojeni.
- Chceš vědět, jak vytvořit takový inzerát, aby se kandidáti přihlásili sami, i když je v ČR nejnižší nezaměstnanost v rámci EU.
- Potřebuješ cítit v jednotlivých krocích náboru větší jistotu, že to děláš správně.
Proč mnohým firmám nábor nefunguje?
- Nemají postavený strategický proces náboru a jen zkouší nesourodě všechny možné cesty s tím, že některá z nich možná zabere.
- Neustále sklouzávají do “výběru” - potřebují vybírat mezi několika uchazeči a hledají toho nejlepšího na trhu, jako za starých časů, kdy se kandidáti houfně hlásili sami.
- Nepracují s autentičností své firemní kultury a tím nenabízí nic, co by uchazeče zaujalo. Uchazeči se nehrnou, protože je všechny firmy lákají na stejné klišé jako přátelské pracovní prostředí, možnost dalšího vzdělávání, stravenky či služební mobil.
- Pořád žijí s vědomím, že se to vyřeší inzerátem a třeba se někdo přihlásí sám.
- Oslovují kandidáty příliš obecně, prostě všechny z daného oboru a nenastaví si svou cílovou skupinu definováním konkrétních motivačních faktorů.
- Pracují s požadavky, které neodpovídají dovednostem uchazečů. Uchazeči se v tom nenajdou, a tak neprojeví zájem.
- Dívají se na pracovní pozici jenom svojí optikou a ne očima kandidátů, které chtějí oslovit.
- Bohužel hiring manažeři často hledají chyby jen u svých recruiterů - personalistů a nemají ochotu ke změně, i když pracovní trh se změnil.
S podobnými situacemi a názory ve firmách se setkává mnoho recruiterů a personalistů.
Místo odměny za vynaložené úsilí ve formě nové posily do týmu přichází frustrace, zklamání, stres.
Moc dobře ti rozumím. I já jsem si tím sama prošla.
Tolik vynaložené energie a výsledek v nedohlednu.
Ani na vysoké škole Personálního řízení nás neučili, jak úspěšně nabírat lidi, napsat fungující inzerát, vystihnout firemní kulturu, zakomponovat typy osobností do inzerce. Jak komunikovat s uchazeči z různých oborů…. Učili nás jenom styly a poučky z knih, které ovšem v praxi až tak moc použitelné nebyly.
Ale problém není v tobě
Nikde se neučí, jak se neustále přizpůsobovat novým změnám na pracovním trhu. Jak je důležité používat ty pravé funkční strategie vzhledem k aktuální situaci.
Hodně lidí a především Hiring manažeři se ještě pořád dívají na nábor pohledem klasického výběrového řízení.
- Vytvořit hezký inzerát, do kterého se napíše, co bude daný člověk dělat, co potřebuje umět a znát, přidají se k tomu benefity.
- Inzerát se pověsí na pracovní portál, nejlépe na vícero míst. Když tak ještě inzerci zvýrazní topováním.
- Z přihlásených kandidátů se potom vyberou vhodní adepti a pozvou se na pohovor.
- No a na závěr se tomu nejlepšímu dá nabídka a on ji s radostí přijme.
- Vzápětí ale zjistí, že je to mnohem náročnější, než si představovali.
- Kráčí cestou pokus-omyl a často ztrácí motivaci, protože úspěch se nedostavuje a energie dochází.
Také tě trápí nedostatek kandidátů?
- Situace na trhu se neustále mění. Všichni se v náboru už několik let potýkáme s nejnižší nezaměstnaností v ČR a momentálně i s aktuální společenskou situací řešíme nedostatek zaměstnanců.
- Nábor však kvůli tomu prošel velkou změnou. Některé dosavadní přístupy už prostě nefungují.
- V současné době se i z aktivního kandidáta, který se na pozici přihlásí sám, stává “pasivní“ kandidát a práci si vybírá.
- Lidé mají navíc strach změnit práci v nejistých časech.
Pokud máš pocit,
že jsi opravdu zkusil/a všechno,
je na čase změnit přístup.
Představ si, jaké by to bylo
- Dělat recruitment s lehkostí.
- Zbavit se stresu a pocitu frustrace, kde vzít vhodné kandidáty.
- Tvůj klient, čili hiring manažer nepotřebuje další a další kandidáty ke srovnání.
- Mít akceptované nabídky.
Potřebuješ mít efektivní náborový proces,
který je použitelný dlouhodobě?
Umět pracovat s hledanou pozici tak, aby oslovila ty pravé kandidáty, kteří budou zapadat do kultury společnosti.
Dosáhnout win-win řešení:
dlouhodobá spokojenost hiring manažerů, firmy i nového zaměstnance.

Chceš, aby tvé oslovení působilo na kandidáty jako magnet?
- Dokázat mluvit v inzerátu jazykem tvého ideálního uchazeče, který hned po přečtení ví, že je to to pravé přímo pro něj, i když práci nehledá.
- Rozumět, co lidi chtějí a jakou práci “hledají” a oslovit jenom ty, pro které bude motivační jít pracovat k vám a zapadnou do kolektivu i firmy.
Toužíš dělat svou práci dobře, s radostí a bez stresu?
- Představ si, že stres vystřídá sebedůvěra a skvělý pocit z dobře odvedené práce.
- Víš, jaké kroky máš udělat pro úspěšný nábor.
- Když se stane, že se hned nedaří, dokážeš se zastavit, přehodnotit jednotlivé fáze a navrhnout funkční řešení.

Existuje cesta, jak toho všeho dosáhnout…
Chceš následovat návod, který tě povede k úspěšnému náboru?
Udělej první krok už dnes.
To se snadno řekne ale…..
- Možná jsi už zkusil/a všechno možné: pracovní portály, sociální sítě, vyhledávání na LinkedIn, zapojení personálních agentur, změnit inzerát, no výsledek se nedostavuje.
- Lámeš si hlavu, jak představit kandidátům na pohovoru pozici a společnost tak, aby byla pro ně zajímavá.
- Tvoji klienti - hiring manažeři mají vysoké nároky na kandidáty a stále chtějí jenom ideální profil.
- Požadavky kandidátů se nepotkávají s tím, co jím může tvá firma nabídnout.
- Myslíš si, že tvoje firma nemůže oproti ostatním firmám nabídnout konkurenceschopné benefity a posilovat branding.
- Potýkáš se se zvýšenou mírou odmítnutých nabídek ze strany kandidátů.
- Máš omezený finanční budget a cítíš se nerozhodně, protože nevíš, jak s ním naložit, aby to mělo efekt.
Chci Ti říct, že existuje klíč k úspěchu.
Hodně lidí ho přehlíží, protože jim nepřipadá důležitý.
Dávají tak svůj úspěch v NÁBORU do rukou NÁHODY.
Jeden z mých “KLÍČŮ “ ti nyní představím ….
Behavioral Elements Harmony METODA
BEH METODA
Je to metoda, která nám pomáhá s popisem pracovní pozice založené na harmonii prvků chování a vnímání, stejných hodnot a pohledu na práci.
Základem je 3-bodový faktor: SPOLEČNOST - FIRMA, ATMOSFÉRA ve firmě, KANDIDÁT.

Jak použít ty správná slova o firmě a pozici
Jak chytit kandidáta “za srdce” s přihlédnutím na typ člověka
Zaujme jak aktivní, nerozhodnuté tak pasivní kandidáty
- Takový popis pozice a firmy funguje a bude působit jako magnet pro ty, kteří se v něm vzhlédnou.
- Už se nebudeš trápit s určením selling points. Samy se ti ukážou ve formě výstupu z BEH metody.
- Není naším záměrem a ani nelze oslovit všechny, jenom ty, kteří jsou stejně naladění.
- Po přečtení takového inzerátu si kandidát řekne: “To vypadá zajímavě.”.
- Odepíše a bude netrpělivě čekat, až se mu ozvěte.
- Ano, má to i jednu stinnou stránku. Na pohovoru bude nervózní, protože bude až příliš stát o možnost pracovat ve vaší společnosti.
Ty nejlepší texty o pracovních pozicích jsou jednoduché a výstižné.
Je z nich poznat, jak by se člověk v dané firmě cítil.
Selling points jsou vidět hned na první pohled.
Obvykle začínáme v náboru definováním, co bude nový člen týmu dělat. Co má umět, kolik peněz mu dáme a jak danou pozici pojmenujeme. Svoji pozornost věnujeme hlavně náplni práce a požadavkům.
Hned při převzetí pozice bychom si ale měli především říct, jaké vlastnosti a dovednosti potřebuje vhodný uchazeč k tomu, aby uspěl na dané pracovní pozici, v dané společnosti a PROČ. Především proč mu dané soft skills pomůžou být na dané pozici úspěšným a spokojeným.
Firemní kulturu a atmosféru definujeme proto, aby byl uchazeč naladěn na stejnou vlnu a líbilo se mu/jí u nás, a my tím získáme motivovaného zaměstnance. Kouzlo a jedinečná identita každé firmy se skrývá v tom, jak funguje uvnitř. Ne co dělá, ale „jak“ to dělá. DNA firmy a její identita je pro uchazeče víc zajímavá než výčet benefitů. Lidé si dnes vybírají svého zaměstnavatele stejně tak, jako si firmy vybírají zaměstnance. Musí tam být prostě oboustranné souznění.
Úspěšný nábor je neustále vyvíjející se proces, který se přizpůsobuje měnící se situaci na trhu práce.

Představ si dětské dřevěné kostky.
-
Metoda BEH je přesně jako dětská hra z dřevěných kostek. Před dítě vysypete různorodé dřevěné kostky a ono začne skládat. Výsledek je vždy úžasná stavba, ale pokaždé jiná. Vystihuje věk dítěte, jeho momentální náladu a také schopnosti v daném období. Každé dítě postaví něco jiného a v tom je to kouzlo.
A i když dáš dětem ve stejném věku stejné zadání POSTAVIT HRAD, každé postaví jiný tvar hradu.
Postav svůj HRAD
- A nyní si představ, že si na chvíli tým dítětem. Dostaneš hromadu dřevěných kostek a návod, který zní: postavte HRAD o 5 řadách. Výsledek už asi víš.
- Každý hrad bude jiný.
-
Stejně je to s metodou BEH. Máš zadání atraktivně popsat pracovní pozici. Skládáš text, nejdříve pevné základy a pak přidáváš. Další a další řadu. Podle toho, v jaké fázi se tvoje společnost nachází, jak je velká, jaké schopnosti a vlastnosti potřebujete od budoucího zaměstnance, tak bude vypadat i tvůj HRAD.


Materiál, návod a postup je stejný, ale výsledek je u každého jiný.
-
Je v něm vidět osobnost, firemní kultura, styl komunikace, selling points…
ANO, někomu se líbí více a někomu méně.
A to je v pořádku.
Oslovit jen ty "pravé" kandidáty
Jde jen o to, vystihnout podstatu pomocí kostek a vyskládat daný text.
Skvělé na tom je, že kostky můžeš kdykoli přeskládat dle aktuální situace nebo potřeb.
BEH metoda ti otevírá první dveře na cestě k hvězdnému náboru.
Chceš znát celou cestu, jak mít úspěch v náboru?
Postav svůj nábor na pevných pilířích a měj nábor bez stresu .....
Základem úspěšného náboru je dívat se na pozici nejen očima firmy nebo hiring manažera, ale i kandidáta. Nejen jaké máme na kandidáta požadavky, ale i jaký má být, aby ho práce bavila a cítil se v ní dobře.
✔️ Z dobře udělané přípravy budeš potom těžit při tvorbě poutavého inzerátu, benefitů, atraktivního oslovení pasivních kandidátů pomocí motivačních faktorů, které ti jako magnet přitáhnou ty pravé kandidáty. Dokážeš je v inzerci i na pohovoru zaujmout natolik, že si řeknou: “To je přesně pro mě. To chci”.
✔️Stačí se přes dělání jednotlivých úkolů vzhlédnout a podívat se na celek.
Teď se zastav a představ si...
- Co kdyby jsi nemusel/a věnovat všechen čas hledání kandidátů?
- Co kdybys věděl/a, kam investovat finance, čas, svou energii tak, aby ti to přineslo výsledky?
- Co kdyby jsi si podle mé mapy uměl/a vytvořit funkční nábor pro jakoukoliv pozici nehledě na výši finančního budgetu?
Nemusíš trávit stovky hodin ročně sbíráním střípků z různých zdrojů, abys pak stejně nevěděl/a, co je pro tvůj nábor to pravé.
Nemusíš být zahlcený/á informacemi a dělat kroky, které nevíš kam vedou a tvůj nábor je zaseklý na místě.
MÁM PRO TEBE CESTU, JAK Z TOHO VEN.
Chci pro tebe posun do vyššího levelu.
Díky mým zkušenostem, za léta strávených v náboru a znalostí nabytých praxí a různorodými školeními, jsem vytvořila tuto jedinečnou metodu, která bude fungovat pro jakýkoli nábor.
A nyní ji chci předat tobě.
Abys měl/a v ruce nástroje, které můžeš používat a díky kterým si projdeš cestu k úspěšnému náboru mnohem rychleji, než jsem šla já.
CHCEŠ VĚDĚT JAK TOHO DOSÁHNOUT?
CHCEŠ BÝT PLNÝ/Á ENERGIE A CHUTI POSOUVAT SE DÁL?
A proto jsem pro tebe vytvořila tento online program.
Tento program je koncipován tak,
že každý, kdo ho začne aplikovat,
bude schopen vytvořit si svůj unikátní styl
pro nábor nových lidí.
Pojď se do tvorby náboru ponořit naplno, jako jsem to kdysi udělala já...
V náboru působím téměř 20 let. Učila jsem se za pochodu, zkoušela různé kroky a postupy, co funguje a co ne. Až jsem postupně vypracovala vlastní funkční proces náboru s ohledem na typ pozice, obor společnosti a situaci na trhu práce.
...20 let náboru technických i netechnických pozic mi přineslo úžasné zkušenosti, které jsem mnohokrát předávala dál jako lektor na školeních pro recruitery i hiring manažery.
Ať už to byla moje zkušenost z personální agentury, kde jsem nakonec vedla jednu z největších poboček ve středovýchodní Evropě, nebo role Headhuntera, anebo interní nábor 1000 lidí ročně pro jednu jednu z bank v České republice, 500 lidí ročně pro automotive společnost … to vše utvářelo moji cestu za fungujícím a efektivním náborem.
Vedla jsem třiceti členný tým s mnoha milionovým měsíčním obratem, týmy v různych městech a také pracovala aktivně na náboru jako recruiter-hiring manažer.
Na náboru se mi vždy líbila různorodost a neustálá potřeba se učit.
JSEM TU PRO TEBE, ABYCH TĚ PROVEDLA NA CESTĚ ZA ÚSPĚŠNÝM NÁBOREM.
Mgr. Petra Svobodová,
zakladatelka Hvězdného náboru
Během téměř 20 let, co se věnuji náboru, jsem si prošla všemi pozicemi od sourcingu, recruitmentu v personální agentuře, executive search, HR, interního recruitmentu a už několik let vedu Talent Acquisition tým v ČR a na Slovensku. Společně se svými týmy jsem pomohla více než 5000 lidem změnit práci.
Za celou mojí dosavadní kariérou stojí neustále vzdělávání se, objevování toho, co funguje a co ne. Jaký vliv na nábor má ekonomická situace, nízká či vyšší nezaměstnanost, nálada ve společnosti, různé krize na trhu a pod.
Jako svůj dar vnímám schopnost vidět věci z nadhledu, předvídat a nastavovat procesy. Předávání svých zkušeností je to, co mě naplňuje. Zaučila jsem desítky recruiterů do tajů náborových praktik a velmi mě těší, když vidím, že pokračují ve své cestě a jsou úspěšní.

Zeptej se teď sebe...
- Chci mít úspěch ve své práci?
- Chci umět nastavit nábor, který bude fungovat?
- Chci znát strategii, jak najít a oslovit vhodné kandidáty?
- Chci se za 2 měsíce naučit know-how, které pak mohu používat další roky stále znovu a znovu?
A chceš pro to udělat potřebný první krok už dnes?
Tvé vzdělávání je právě tím klíčem k úspěchu.
🗝 Můžeš mít přístup k náborovému know-how a nemusíš dávat přes tisíce za tréninky, z kterých si pamatuješ jen 20%.
🗝 K jednotlivým modulům se můžeš vracet a budeš mít dostatek času si vše postupně vyzkoušet v praxi.
🗝 Nemusíš trávit stovky hodin ročně samostudiem a sbíráním střípků z různých zdrojů, abys pak stejně nevěděl/a, co je pro ten tvůj nábor to pravé.
🗝 I když změníš místo a typ nabíraných pozic, budeš mít k ruce postup, který funguje.
🗝 Nemusíš být zahlcen/á informacemi a dělat kroky, které nevíš kam vedou a tvůj nábor je zaseklý na místě.
Kurz je pro ty, kteří chtějí mít úspěšný a efektivní nábor
ZAČÍNÁME 20. 10. 2022
Co tě během následujících 6 týdnů čeká

1.modul: Tajemství úspěšného náboru
S informacemi ode mne snadno proměníš svůj nábor ve fungující a dobře nastavený proces.
Psychologie náboru a praktické kroky, které fungují a tobě díky nim poroste úspěšnost.
Spokojenost ze strany manažerů a kandidátů, kteří se budou rádi opakovaně vracet.
Ukážu ti rozdíl mezi tradičním, moderním náborem a jedinečným náborem, postaveném na specifikách dané společnosti.
Dozvíš se skutečné tajemství úspěšného náboru.
Odblokujeme staré vzorce myšlení a změníme nastavení k náboru i ne-dostatku kandidátů.

2. modul: Behaviour elements harmony
✔️Díky BEH metodě - Behaviour elements harmony dokážeš definovat firemní kulturu a atmosféru pomocí velmi jednoduchých kroků i bez toho, abys musel/a umět vzletně psát. A to i když nemáš nadání jako copy-writer.
✔️Povedu tě krok za krokem a tuto metodu budeš moci aplikovat opakovaně na každou společnost a pozici, kterou nabíráš.
✔️Určíš si unikátní selling points pro společnost i pro pozici.
✔️Rozdíl mezi selling points a motivačními faktory a jak si je určit.

3. modul: UNIKÁTNÍ METODA Natural behaviour double-types (NBDT) - Dvojité typy přirozeného chování
✔️Tuto metodu jsem vyvinula pro všechny, včetně těch, kteří si o sobě myslí, že nemají nadají jako copywriter.
✔️Dozvíš se o unikátní metodě, která je postavená na určení si klíčových vlastností chování ideálního uchazeče s přímou návazností na způsob, jak napsat skvělý inzerát a následně i otázky na pohovor.
✔️Prostřednictvím NBDT ti ukážu, jaká slova použít v inzerátu, aby se v něm uchazeč viděl a řekl si “To je přesně pro mně. To chci.”
✔️Nasměruje tě to, zda psát krátké věty nebo rozvitější dle typu hledaného člověka a náplně práce. Co více zdůraznit a jak to popsat jazykem a stylem uchazeče.

4. modul : Zdroje pro oslovení kandidátů
✔️V kurzu si ujasníš postup a zdroje, které budou unikátní a osloví ty pravé kandidáty.
✔️Které zdroje použít pro hledanou pozici dle profilu kandidáta a oboru.
✔️Projdeme si jednotlivé kroky oslovení kandidátů a inzerce, aby byla vhodná (přítažlivá) jak pro aktivní, tak i pasivní kandidáty.
✔️Vytvoření a uvedení skvělé inzerce na pracovní trh. Inzerát je důležitý i v případě, že zvolíš propagaci na sociálních sítích nebo reference od svých zaměstnanců či známých. Je jako základová deska u stavby domu, vše ostatní na ní navazuje.
✔️Získáš know-how, jak na způsoby získávání kandidátů, kteří jsou vhodní na danou pozici ke spokojenosti všem.

5. modul: Spokojení klienti
✔️Jak pracovat s klientem ať už interním nebo externím, hiring managerem nebo kandidátem. ANO, i kandidát je našim klientem.
✔️Candidate Experience
✔️Co dělat, když máš požadavek na další kandidáty pro srovnání.
✔️Podíváš se, proč se tvůj klient necítí spokojen.
✔️Jak si nastavit spolupráci a očekávání s hiring manažerem tak, aby se zadání neměnilo v průběhu náboru několikrát.
✔️Návod na řešení situace, když si skvělého kandidáta na pohovor nepozvou, i když splňuje všechny požadavky.
✔️Předcházení situací, kdy hiring manažer dá kandidáta na “on hold”.
Jak to tedy uvnitř kurzu funguje?
1
Máš přístup do členské sekce kde se každý týden otevře nový modul.
2
Všechno se naučíš krok za krokem.
3
V uzavřené facebookové skupině můžeme probrat všechny otázky.
V kurzu jsou pro tebe připravené navíc
SKVĚLÉ BONUSY

1. bonus: Efektivní náborový proces krok za krokem
Nastavíme si fáze práce s kandidáty i celý proces krok za krokem.
Jak si nastavit proces náboru, když nabíráš do 10-20 lidí ročně a nebo kolem 500 či více.
Kde najít prostor pro větší efektivitu v případě, že máš na starosti víc pozic, anebo je nábor jen jednou součástí tvé práce v HR.
Podíváme se na to, jak neztrácet čas a ani kandidáty a to vše zhledem k jedinečnosti každé společnosti.
Co můžeš udělat pro automatizaci náboru vzhledem k budgetu.
1. bonus Efektivní náborový proces krok za krokem v hodnotě 2.400 Kč

2. bonus: Co dělat, když se náboru nedaří
✔️Naučíš se pracovat se základními pravidly v případech, kdy máš pocit, že se náboru nedaří.
✔️Osvojíš si “zlaté pravidlo” náboru white collors, který bude tvým pomocníkem už na věčné časy.
✔️Statistika a čísla se stanou tvými kamarády a už z nich nebudeš mít obavy.
✔️Provedu tě příklady, kdy i delší čas v náboru ti může být ku prospěchu a ty dokážeš vytěžit maximum i ze situace, která vypadala naprosto beznadějně.
2. bonus Co dělat, když se náboru nedaří? v hodnotě 3.000 Kč

3.bonus: ONLINE setkání, PORADENSTVÍ a vzájemná INSPIRACE
✔️V rámci našich pravidelných online setkání ti zodpovím všechny otázky k tvému náborou.
✔️Budeš mít jedinečné poradenství zdarma.
✔️Setkání jsou nahrávaná, můžeš se k nim vracet.
3. bonus Poradenství a inspirace v hodnotě 1.900 Kč
CELKOVÁ HODNOTA KURZU SE VŠEMI BONUSY JE:
18.900 Kč
Čti dál, mám pro tebe překvapení
Dává ti investice do tvého vzdělávání smysl?
- Investice do tvého dalšího vzdělávání je prvním krokem ke tvé spokojenosti a úspěchu.
- Investice do tvého vzdělání je investice do tvého seberozvoje
Tvůj první krok začíná právě tady a teď a přivede tě na jasnou cestu, kudy budeš pokračovat s obrovskou podporou mojí i celého mého týmu na tvé cestě k úspěchu.
CENA INVESTICE DO TVÉHO VZDĚLÁNÍ NA CESTĚ K ÚSPĚŠNÉMU NÁBORU JE ....
18.900 Kč
Ale ani tohle není cena, za kterou můžeš do kurzu vstoupit.
Jen pro tebe jako poděkování, že jsi součástí komunity HR - Hvězdný recruitment mám tuto nabídku.
Do kurzu můžeš nyní vstoupit za ZVÝHODNĚNOU prodejní cenu
8.200 Kč
JAK SE BUDEŠ CÍTIT, AŽ NEBUDEŠ MUSET VŠECHEN SVŮJ ČAS VĚNOVAT HLEDÁNÍ KANDIDÁTŮ?
Online kurz
KLÍČ K HVĚZDNÉMU RECRUITMENTU
je postaven na pevných základech,
kde s každým krokem uvidíš okamžité výsledky.
Co ti znalosti z online programu KLÍČ K HVĚZDNÉMU RECRUITMENTU se všemi unikátními metodami může přinést?
- Co kdybys netrávil/a hodiny a večery koukáním do počítače, zatímco tvoje rodina nebo kamarádi na tebe marně čekají?
- Co kdyby ti stačilo napsat základy inzerátu dle metody BEH jenom jednou a nebudeš muset příštích dvou letech dělat víc, než jenom kopírovat?
- Co kdybys uměl/a definovat ideálního kandidáta aplikováním NBDT (Natural behaviour double-types/Dvojité typy přirozeného chování) a mít jasno koho hledáte hned od začátku?
- Co kdybys nemusel/a hiring manažera přesvědčovat, že by si měl vybrat z představených kandidátů a netrvat na min. 5 profilech pro srovnání?
SOUČÁSTÍ BALÍČKU JE:
6 TÝDNŮ mé plné podpory, nových informací, technik a cvičení, bonusů a setkání
5 MODULŮ, každý týden jedna oblast s dostatkem času na vyzkoušení a aplikaci v praxi
- 1.modulTajemství úspěšného náboru
- 2. modulBehaviour elements harmony
- 3. modulUNIKÁTNÍ METODA Natural behaviour double-types (NBDT) - Dvojité typy přirozeného chování
- 4. modulZdroje pro oslovení kandidátů
- 5. modulSpokojení klienti
1. BONUS Efektivní náborový proces krok za krokem v hodnotě 2.400 Kč
2. BONUS Co dělat, když se náboru nedaří v hodnotě 3.000 Kč
3. BONUS Poradenství a inspirace v hodnotě 1.900 Kč
Celková hodnota balíčku je
18.900,-
Zvýhodněná cena pro tebe
8.200 Kč
KLÍČ K HVĚZDNÉMU RECRUITMENTU tě provede a naučí:
Jak popsat přidanou hodnotu vyplývající z definice firemní kultury a atmosféry na pracovišti tak, aby si uchazeč řekl “Tam chci pracovat”.
Jak vystihnout Selling point a DNA společnosti tak, aby byla kompatibilní s novým kolegou.
Zajímavě prodat benefity, které budou přidanou hodnotou pro každého ze
stejného těsta. Ukázat výhody práce ve vaší firmě a oslovit lidi, kteří mají stejné preference.
Nebát se konkurence a udělat výhody z věcí, o kterých si myslíš, že nejsou zajímavé.
Definovat si ideálního zaměstnance již předem a vyhnout se zklamání na všech stranách.
Prostřednictvím NBDT Natural behaviour double-type/ Dvojité typy přirozeného chování si určit a nastavit očekávání od nového zaměstnance.
Dobrou přípravou si ušetřit čas tak, že zadání se nebude měnit v průběhu náboru a zbytečně vše prodlužovat.
Nastavit si a správně kombinovat zdroje na hledání - oslovení vhodných uchazečů.
Umět pracovat s efektivitou a prostřednictvím jednoduchých nástrojů a identifikovat, kde a proč se vám nedaří/ nedařilo najít vhodného zaměstnance.
Mít převahu nad konkurencí.
ROZHODNUTÍ PŘICHÁZÍ TADY A TEĎ
Buď můžeš dál dělat věci stejně jako doposud ...
- topovat inzerát, aby byl na pracovním portálu nahoře
- trávit hodiny vyhledáváním a oslovováním kandidátů
- jít sám/sama a pomalu, bez podpory skupiny či mentorky
- více to promýšlet, protože nevěříš, že něco v této době zabere
Taky můžeš dál zkoušet…
- učit se z podcastů, kde stejně řeknou jenom část
- sbírat střípky informací od jiných a pracně si je dávat dohromady
- jít cestou přešlapů, slepých uliček a ztrácet čas metodou pokus-omyl
- utrácet peníze za další knihy o náboru, které nikdy nepřečteš celé
- spoléhat se na štěstí, které si tě možná opět někdy najde
Anebo vykročíš a můžeš....
- ještě v roce 2022 rozjet svůj fungující nábor a skokově se posunout dopředu
- neztrácet čas tím, že budeš sledovat další a další webináře, podcasty, blogy a zdroje a pak chaoticky zkoušet, co ti bude fungovat
- nezahlcovat se zbytečnostmi, ale jít jen ty kroky, které vedou k výsledkům a reálně fungují
- být obklopen/a dalšími úspěšnými lidmi z náboru na stejné vlně, jako jsi ty
Začni dělat reálné kroky, které tě dovedou k úspěchu.
- půjdeš se mnou, mentorkou, za kterou stojí téměř 20 let praxe v recruitmentu, velké úspěchy na straně personální agentury i interního náboru, tisíce spokojených kandidátů i klientů
- na konci tohoto kurzu za 6 týdnů budeš mít skvěle nastavený nábor, zdroje, oslovení kandidátů a obrovské know-how pro spolupráci s tvým interním nebo externím klientem
- zažiješ hodně AHA momentů a získáš sebejistotu jako nikdy dříve
Logickým krokem, pokud chceš dosáhnout úspěchu ve svém profesním životě, je přihlásit se teď do tohoto kurzu:
Časté otázky
Ano, chci do kurzu jít, ale teď nemám čas.
Co když budu potřebovat během kurzu pomoct?
Můžu něco ztratit?
Je to i pro mně, když pracuji v personální agentuře?
Je to i pro mně, pokud nepracuji jenom jako recruiter, ale zodpovídám i za další HR procesy?
Mohu kurzem procházet vlastním tempem?
Jaká je časová investice do kurzu?
Je kurz pro všechny typy pozic?
Co když nebudu stíhat plnit úkoly a cvičení?
Je kurz i pro mně, když v náboru jen začínám?
Mám už několik let zkušeností, přinese mi to něco nového?
Co když nebudu moct do kurzu nastoupit?
Dozvím se všechno o náboru od A po Z?
Není na co čekat!
Tvůj úspěšný nábor je na dosah!
Reference
Díky Peti. Ze setkání s Tebou jsem si odnesla skvělé tipy, co dělat, když má hiring manažer vysoké nároky a chce vidět další a další kandidáty ke srovnání. Opravdu jednoduché a přitom geniální.
Petra umí krásně jednoduše, prakticky a systematicky navrhnout řešení pro různé situace, které v náboru mohou nastat. Především když se nedaří najít vhodné kandidáty.
Díky kurzu KLÍČ K HVĚZDNÉMU RECRUITMENTU bude pro tebe rok 2023 ve znamení velkých změn a obrovského pokroku.
A z tebe se stane úspěšný recruiter.